dissabte, 2 de maig del 2009

Targassona


Sí, sí: no tinc remei. Si fa uns dies m'anomenaven "totxaire" aquí mateix, no sé pas què passarà després d'aquest post. Hem anat a fer bloc en família! I quin lloc millor que Targassona, la segona millor zona francesa després de Fontainebleau, diuen!

He tret la informació d'aquí: està tot ben explicat i ressenyat. Nosaltres hem pujat des d'Estavar direcció Font-Romeu. En arribar a un coll-rotonda, hem anat a l'esquerra direcció Targassona i Angoustrine. Passem el poble de Targassona, deixem un trencall que porta al forn solar a la dreta i fem una corba tancada. Aviat trobem una zona per aparcar a mà dreta, al costat d'un prat magnífic: La zona de Dieux Païens.

Gràcies a una colla catalana he acabat de localitzar els blocs i m'he enfilat a Hypnose (3c) i Lamed Wav (4b) al subsector Arixo. Amb aquestes ja veig de què va la cosa: al 3c has de fer un pas llarguíssim a una fissura bona, i per fer el 4b, ja has de nyapejar un pas que déu n'hi do!

Després he fet Klange (4c), seguint una bavaresa guapíssima. També m'he enfilat a diversos llocs sense nom, com han fet les nenes: Per elles hi ha hagut una transició curiosa. Han passat de dir "ufff, quin avorriment" a no voler marxar, de tant que han acabat disfrutant. Elles s'han anat enfilant per allà on ho veien factible... i els ha calgut ajut alguna vegada per baixar. Però d'això es tracta!

Jo mateix, enfilat a Klange

I baixant-ne, mentre altres fan el gandul

No sé pas com s'hi ha enfilat aquí, la Clàudia!

Les nenes, enfilades en algun bloc.

També he fet una visita al subsector TAZ, on he fet Surface Pattern (5c) i Free Zone (4c).

Aquest entorn és ideal per acabar fent-hi un picnic. Llàstima que tenim pensat dinar a Estavar i, per tant, avall s'ha dit! He escalat molt poc, però ja tinc els dits polidets. A veure si encara m'acabaré comprant un crash-pad!