dilluns, 21 de juliol del 2008

Placa Sibarit


Aquesta tarda hem organitzat una romeria (en Ramon i la seva Rosa, la Gemma i la Judith i la meva Rosa i jo) cap a la placa Sibarit. Com que era la primera visita a la zona, ens hem liat per arribar-hi, malgrat l'abundant informació que hi ha arreu. La ressenya, entre altres llocs ,està aquí.

Hem començat per la Pa las niñas (V). Després, Nas de mocs (V+) on la meva Rosa ha passat saltant...

La meva Rosa, passejant-se per nas de mocs.
El Ramon a nas de mocs i la Judith a pa las niñas (com no!)

La Gemma, a nas de mocs.
El Ramon, vigilant atentament la seva Rosa al dificil començament de pa las niñas

He seguit per El vuelo de Doria (6a+), on ja s'ha de tibar un xic més (la meva Rosa, amb algun repòs, també l'ha feta i tan ample!) i l'insuportable pes del cul (6a). Diria que el pes és més difícil que nas de mocs! (Efectivament, com diu en PGB al comentari)

Per acabar, m'he posat al mono pestoso (6b/+), que també ha sortit a vista. Tibant i bufant fort, això sí!
I jo mateix, tibant a mono pestoso!
 

2 comentaris:

PGB ha dit...

Ei Pere! La Nas de mocs es V+ -mes facil que l'Insuportable pes del cul-. El que seria 6a es la via que queda entremig de les dues. Error meu :P

Enhorabona per la Mono Pestoso, té una entrada complicada!

Petrus ha dit...

Gràcies, Pere! Això ja lliga més!