dijous, 17 de juny del 2010

Vermell


Aquesta tarda m'he escapat amb l'Ernest cap a Montserrat. La pluja d'ahir obligava a buscar un racó que s'hagués eixugat i el Vermell del Xincarró ha estat el candidat escollit. Feia mooolts anys que no havia estat al Vermell, diria que sols s'havia obert alguna via del sector esquerre... per tant, ha estat gairebé una novetat -una altra, jeje.

Hem començat per la TeGeVe (V), que ha servit per situar-nos sobre el terreny. Segueix un esperonet i, tot i estar un xic sobadeta, és ben guapota.

Sense que això ens hagi escalfat, l'Ernest proposa el díedre San Agustin (6b) on s'estan enfilant uns lolos que després es barallaran amb vies més complicades. Es tracta d'una díedre llarg, durillo i cansat, però que s'ha deixat fer tot i que ha calgut un important esforç mental per no aturar-me a reposar! Buff!!

Després d'aquesta hem anat a tastar la clàssica 45 Aniversari (6b). Certament, és un viot de continuïtat, amb forats de tibar-li, algun pas llarg i una tibada de monodit que he fet tot i que ja em començava a inflar més del que m'agrada. Després el terreny es torna més agrait i les xapes allunyen més. També m'ha sortit :)

L'Ernest a 45 Aniversari

Després d'aquesta, l'Ernest prova Madame Tortuga (6c+). Jo li faig un tast en top rope perquè l'he vist lluny de les meves possibilitats. Al principi hi ha un pas bastant xungo sortint d'una bona bústia on he hagut de mirar-m'ho de mil maneres ben penjadet. Més amunt, algun altre tram llis també obliga a lluitar de valent. Llevat d'això la resta es fa, però aquests trams són durs de debò!

Abans d'acabar el company es posa a Alta Mar (6c) i se l'embutxaca.

L'Ernest a Alta Mar

En arribar, es pot dir que he flipat de veure quants cotxes hi havia al pàrking. Ja tenia clar que el Vermell era zona prohibida els caps de setmana, però veig que entre setmana, la penya també hi té tirada! Malgrat tot, no ens hem fet gens de nosa -al contrari, ens hem fet bona companyia!