dimecres, 3 d’octubre del 2012

Mames i Papes al sol de la tarda


Avui sí: s'ha pogut escalar i, a més, amb un solet impressionant! Hem tornat a The Mama's and the Papa's per treure'ns el mal sabor de l'altre dia.

Comencem també per l'esquerra, atacant una via de V+ que l'altre dia no vàrem fer, amb xapes casolanes. L'allarguem fins al cim. Començament i final prou bons, amb un tram intermig menys interessant.

A continuació ens posem a la Peix de roca (V+). Aquesta transcorre per una placa mantinguda, amb algun ressalt que li dóna interès. Acabem per la part final de la Laia iaia per fer més metres. És en aquesta part final on he de buscar més...

En Pep en acció a la primera via d'avui

 
 Jo mateix, gaudint del sol a Peix de Roca.

A continuació ens n'hem anat al sector de la dreta, on jo no havia estat mai abans. S'ha de dir que ha resultat un sector molt guapo!

Comencem per la Peluts no (6a). La via és plaquera sobre canto més aviat xic i el pas clau és una estirada per anar a buscar una presa d'hombro a l'esquerra. Després, anar fent. He hagut d'apretar, però no he pres mal, cosa que ja està bé.


 En Pep, a Peluts no.


A continuació ens hem posat a la de la seva dreta, una via sense nom #7 força més difícil que l'anterior (6b). M'hi he posat, però m'he penjat en algun ferro. Aquí cal fer tibades un xic burres sobre canto petit i no tinc el dit encara per massa alegries -de fet, he notat un avís d'on està el límit. Ha anat sortint tot, però he de dir que l'he trobat força difícil -i no sé si només és pel meu baix estat de forma.

 Aquí estic tibant a la #7... un xic massa dura per avui.

Després hem passat a la Penya basurilla (6a+), just a la dreta de l'anterior. En Pep resol amb autoritat i jo li faig el pegue en top-rope perquè no vull apretar més del compte. Surt tota seguida, però també cal tibar-li força.

 En Pep, a la zona panxuda de la Penya basurilla.

Aquí decideixo que acabo la sessió d'avui. Per acabar, en Pep encara es posa a la fantàstica Llunàtics (6b). Aquesta sembla que va de bon canto, però de tibar-li. Un altre dia la provaré i podré opinar amb més coneixement de causa.

  Als primers metres de Llunàtics.

I, encara amb la companyia del sol, hem anat plegant els trastos i enfilat el camí de tornada. Caldrà anar aprofitant aquestes tardes, que l'hivern s'acosta!


2 comentaris:

Gatsaule ha dit...

Pel que veig, a les fotos només s'hi veuen papes..... Si ho sé, no hi entro!!

Petrus ha dit...

XD