dimecres, 10 d’octubre del 2012

Revolt de tarda


Aquesta tarda ens hem acostat al Revolt de l'Àliga. Malgrat que per un moment ha semblat que passaríem calor, finalment hem estat la mar de bé. De fet, ens hem quedat a la part dreta precisament per això.

Hem començat per la Etikajo (V+). Un pas ben burro per començar i cap interès més endavant, però serveix per anar escalfant.

La primera del dia.

A continuació, fem la de la Seva Esquerra (V). Tampoc no té cap interès especial però fa el fet. 

La segona, sense mass interès, tampoc.

Seguim amb la Pit Roig (6a). Aquesta ja és força més bonica -o ho seria si no fos per la relliscosi que està agafant la roca. En fi, que aquí s'ha d'apretar més!

A la bonica i relliscosa Pit Roig.

Amb aquestes ens donem per escalfats i ens posem a Insubmissió Fiscal (6b). En Pep hi va ser fa poc i avui li ha sortit sense cap problema. M'hi poso i vaig fent bé fins que rellisco un xic quan estava pujant peus empotrat a la xemeneia. La resta surt sense massa dificultats, fins i tot l'inici, que semblava més dur del que ha resultat finalment.

Baixo i m'hi poso de nou per engalomar-la sense més entrebancs.


 
En Pep a Insubmissió Fiscal.

Hem continuat per la del Mesas (6b). Jo li havia fet un tast fa un temps i no vaig veure clar la sortida de la segona xapa, perquè la tercera queda a can pixa. En Pep s'hi posa i xapa la de la via de l'esquerra abans d'estudiar l'arribada a la tercera xapa. Després de treure'n l'entrellat, la seqüència surt prou bé -ara que una caiguda xapant la tercera segurament porta a poca distància del terra... i això que està al lloc que toca!! Com que no em sento prou fanàtic, decideixo provar-la en top-rope, com els covards, i surt a la primera.

 
Tibant-li a la  del Mesas.

Per acabar, encara em poso a la Kubotan (grau? -diria que és més difícil que l'anterior). No en sabia res, però des de baix li he vist possibilitats... i així és fins la tercera xapa. Allà la cosa no està gens clara per anar a agafar la bona visera a la sortida del tram dur (dreta), això que dins la fissura hi ha una ganda bestial! Baixant m'ho he tornat a mirar però ha estat en Pep qui, fent-la en top-rope ha trobat la solució amb un invertit dins la fissura. La resta és qüestió d'anar fent.

Als primers passos de Kubotan.

M'emporto un bona via i queden dos projectes per encadenar la propera vegada... cosa que està la mar de bé!