dissabte, 4 de novembre del 2017

Matinal al Segon Pis


Avui hem anat a fer una matinal d'esportiva al segon pis. Es tractava d'anar a treure'ns el rovell, que portem uns mesos de poca activitat...

Després d'una bona caminadeta ens hem plantat davant el nostre objectiu i hem decidit començar fent les vies de la primera placa que es troba, que són llargues i guapes, tot i que ja les havia fet fa algun temps.

Així, hem començat per la Paràsit Llastreru (V+). Començament finet i continuació fineta, tot i que ja no tant. 

Escalfant a la Paràsit Llastreru.

Després fem la Un Bedoc dalt d'un Bedoll (6a+). Els primers metres són d'anar fent, amb algun pas d'adherència que et fa apretar una mica. I el tomàquet està al desplom de dalt, on has de mirar una mica. Jo he anat una mica per l'esquerra per creuar després cap a la dreta. Sortir del ressalt es fa bé trobant un forat d'un antic còdol. I l'entrada a la reunió torna a tenir un passet que s'ha de controlar. Guapa.

 A la Un Bedoc dalt d'un Bedoll.

Baixant hem deixat cintes a Cara de Morros (6b) i ens hi hem posat. Segurament és la més guapa del sectoret: començament xulo, amb moviments francs, de tibar-li una mica, però francs. El desplomet requereix saber veure'l. Ara llegia els les meves notes de l'altra vegada i no en coincideixen amb el que recordo d'avui (escric això més tard de la data del bloc). Sí que recordo moure'm cap a l'esquerra per una bústia gran i roma per anar a buscar una bústia a l'esquerra que permet tibar-li. I d'aquí, anar fent! Per al Ramon és el primer 6b que encadena de primer... tocaria cava, però ja se sap!

Jo mateix, tibant-li a Cara de Morros.

Per acabar el dia, amb les bones sensacions de tots aquests encadenaments, em poso a l'Esperó de la Martina (6b+) que no havia fet (ni vist a fer, crec) mai. Aquí hi ha força feina, però! La roca del començament és un xic dubtosa tot i que no he trencat res: obliga a aprofitar la paret de la dreta que és ronyosilla. Quan toca passar a la placa de l'esquerra hi ha alguns moviments estranys, ara amb bona roca, però amb presa petita i desagradables de fer. Em vaig penjant a les xapes centrals i vaig fent els passos, però veig difícil encadenar-los. En Ramon li ha fet un top-rope amb resultats similars. I encara n'hi hem fet un altre intent (en top) tots dos sense èxit. Potser hi ha alguna cosa que se m'escapa, però m'ha semblat força difícil pel grau...

 Intentant l'Esperó de la Martina.

 En Ramon, a la part de baix de l'Esperó de la Martina.

I després d'aquest treball, ens n'hem anat avall! Una matinal ben aprofitada, amb solet intens al principi i al final, com es pot veure a les fotos!


2 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

Un bon lloc per esmolar es dits ! vau anar per feina vosaltres deixant-vos l'escalfament...directament al 6b ! Bona senyal, esteu potents !

Petrus ha dit...

No, Jaume! Vam començar amb el V+ --i ja ens va costar prou!