diumenge, 7 de novembre del 2021

Gravera

Avui he tornat a la gravera. No és que sigui un sector al que li tingui gaire apreci, però els companys, en Casi, en Josep i n'Ernest hi tenen feina i a mi em convé escalar sigui el que sigui.

Escric això bastants dies més tard, així que no recordo gaire què vaig fer-hi. Crec que vaig escalfar amb Sapastrús (6a). Després em vaig deixar enganyar a fer la Diagonal du Yul (6b), un suposat 6b on s'ha de fer molts moviments molt exigents. Evidentment, en top-rope i, evidentment, penjant-me diverses vegades. Crec que és una via que no encadenaré mai de la vida, ni que algun dia ho intenti...

Després vaig fer Patum per Tothom (6a), que no havia fet i que encadeno (olè!) i Roc Kuyons (6a+), que ja havia fet i que no encadeno. Mentrestant, la canalla es baralla amb Asfixia (7a+) i Tocapi (7a)...


La canalla, fent de les seves...


..i el nen, també.

Una matinal sense massa trascendència... M'he embutxacat dos 6a's, però!