diumenge, 12 de desembre del 2021

Racó Tranquil

Avui ens n'hem anat al Racó Tranquil amb l'Ernest i el Joan. Hem començat amb una aresta molt suau, la Dama de Ferro (IV). Hi ha qui l'ha fet amb bambes, cosa que no és gaire recomanable... La reunió és comuna amb altres, cosa que ja ens va bé.


A la primera del dia.

Després hem fet la Petardilla  (V+). Aquí ja s'ha de tibar una mica: hi ha un pas més que delicat a la part de dalt. Les contorsions que es veuen a sota ja indiquen que s'hi ha de treballar...




Dansant a la Petardilla.

Després ha caigut la de la seva esquerra, la Gusti (6b). Una entrada un xic desplomada, on s'ha de saber llegir els moviments ens porta a un tram intermig més suau. Al mur hi ha el crux de la via, amb uns moviments fins i un aleje important fins la reunió. Cal estudiar-ho abans per no tremolar de por!



A Gusti s'ha de controlar els darrers metres, sobretot.

A continuació hem canviat de sectoret, cap a l'esquerra. Els nens grans es barallen amb la Berga Exprés (6c) i jo amb la Environament (6a+). Aquesta darrera és un suposat 6a+ que m'havia costat un munt fins i tot en top-rope. Avui m'hi poso des de sota i vaig fent fins al crux, no sense al·lucinar amb un altre aleje previ. La roca està ultra-sobada, amb textura de marbre i això fa que em rellisqui un peu i me'n vagi avall sense avís previ. M'he agafat a la corda per no perdre l'equilibri, però he pillat la que pujava i m'he cremat un xic un dit, res greu però. Resolc el pas difícil i comprovo que a la part de dalt torna a ser molt exigent! Caldrà posar-s'hi un altre dia, però és el 6a+ més difícil que he fet mai...

 
Ernest a Berga Exprés.
 

Lluitant a Environament.
 
 

I l'altre lolo, fent Berga Exprés a vista...

Després de treballar el suficient, ens n'hem anat avall, cap a casa. Matinal ben aprofitada, amb bona temperatura!