diumenge, 19 de desembre del 2021

Més Racó Tranquil

Avui hem tornat al Racó Tranquil amb l'Ernest i el Josep. A mi no em convé tibar gaire perquè tinc lleugeres molèsties al bíceps, així que em dedicaré a fer cosa suau: Començarem per Waka-Waka (V+), seguirem per Yeke-Yeke (6a) i per Mecotazo (6a). Jo em saltaré la Coca de Llardons (6a) que ja la tinc encadenada de fa temps i em posaré a Allarga't Bastó (6a) mentre els companys fan la Minseta (6c+).  Per acabar, faré Crema Catalana (6a+) i amb això tindré cinc vies ben xules, de força finura.

A Yeke-Yeke hi ha algun pas de finura ben fina! El mateix passa a Mecotazo, que a més té el desplomet per arribar a la reunió on calen passos de decisió! Per contra, la del Bastó és molt més suau que les altres. I a la Crema Catalana tornes a haver de donar la talla. 

Els companys es barallen a la Minseta amb resultats diversos. L'Ernest encara acaba posant-se a la Petadits, amb la solvència que el caracteritza!


Començant per la part esquerre...
 

 

Passets interessantíssims a Mecotazo.
 

 

Els companys, a Minseta.
 


Més suavitat a Allarga't Bastó.
 
 

Acabant la feina a Crema Catalana.

Al final han estat una bona colla de metres ben guapos, sobre bona roca. Estil verdonià, això sí: aquest que ara ja no està gaire de moda!