diumenge, 16 de gener del 2022

Més Racó Tranquil

Avui hem tornat al Racó Tranquil amb l'Ernest i un parell de companys. Hem comença al sectoret d'Els Raconets i hi hem fet una bona colla de vies.

Hem començat fent Mecenes a Dotzenes(6a) i De 2 en 2 (6a). Les dues seguides per escalfar, que el dia és fred (o molt fred) i les vies curtes! A la segona cal fer-hi alguna tibada més que a la primera...


A Mecenes a Dotzenes

Després faig Verkami (6a+), sense dificultats i a continuació em poso a Mamatus (6b+). Aquí hi ha algun pas ben curiós: hi ha una zona on tot és rom i toca anar movent-se. Algun moviment aleatori, però al final acaba sortint! Serà la bona del dia!


Engalomant Mamatus! Una bona alegria avui.

A continuació, encara em poso a la #50 (V+). És la via més "llarga" del sectoret, que no vol dir que ho sigui gaire! I és ben recomanable!

D'aquí ens n'anem al sector de dalt, on l'Ernest em munta el que ha de ser el meu projecte del dia: Environament (6a+). És un dels pocs 6a+ on hi he hagut de fer diversos intents: un dia en top-rope, que va sortir agonitzant; l'altre dia amb volada a la zona difícil... Avui m'hi poso amb alegria i decisió. Faig el crux d'una altra forma, per la dreta com l'ha fet l'Ernest. Però hi ha un moviment on no m'atreveixo a fiar-me dels peus perquè la roca està polida... i em penjo! Acabo fent el pas i tiro amunt. A la darrera xapa, avui em sento més valent i no m'hi he de penjar com l'altre dia... Torna a quedar com a projecte pendent perquè he baixat amb zero ganes de tornar-hi avui... En fi!


Fracassant (novament) a Environament.

Mentre els companys van fent de les seves (l'Ernest es baralla amb Ski-Free (6c+)) quan és el meu torn em poso a  Clàssic (6a+). Una via sinuosa, on hi ha uns passos ben difícils al flanqueig i algun més després de fer-lo. A mi m'ha costat un lloc on he intentat xapar havent pujat massa i m'ha costat trobar el punt d'equilibri per fer-ho. Però ha sortit a vista sense contratemps. Menys mal!



L'Ernest, a Ski-Free.


Jo mateix, a  Clàssic.
 
Al final hem escalat la mar de bé al sol. Als peus de via calia tapar-se un xic, però ja se sap: som a l'hivern!