dijous, 26 de març del 2009

Calders


Aquesta tarda ens hem acostat a Calders, sector desploms, amb en Tati i en Manel. Com que en Tati havia quedat per escalar i fer política, en Manel i jo ens hem anat assegurant mútuament.

Hem començat per la Calavera (6a) i hem seguit per Entrerrocs (6b) que jo pensava que no havia fet encara. Sort del blog que em recorda que sí que m'hi havia posat!

Després, cap al projecte del dia, la Panxacontent (6c). En Tati ens hi ha posat cintes i jo he fet un primer intent que ha acabat bé però amb reposos. En Manel, l'ha fet la mar de bé i hem anat a reposar veient com tiben els bons. Després, un segon intent a la Panxacontent, pitjor que l'anterior.

Desmonto la via fent la Primera Línia (6a) i en Manel fa un parell de pegues a la Bèstia Parda, on controla bé tots els moviments. A la propera, cau. Espero que la Panxacontent, també, però la tibada dels plans és massa!

2 comentaris:

Jortx ha dit...

El Tati em va dir que estaríeu per Calders, però en veure els milers de cotxes al pàrquing em va fer mandra baixar....

Molt fanàtic no anava no....

Petrus ha dit...

Sí que hi havia molta penya, sí... Però d'aquí a no baixar n'hi va un tros! Està clar que fanàtic no anaves :)