dijous, 29 d’octubre del 2009

Esquivant la foscor a la Vinya Nova


Aquesta tarda hem anat a la Vinya Nova. Pensàvem que la primera setmana després del canvi d'hora encara hi hauria temps... doncs hem acabat tornant quan la lluna feia ombra!

Hem començat anat al pis de dalt, amb unes ressenyes que duia el Tati. Hem començat per la via de més a la dreta, la #30 d'onaclimb. Es una via amb una roca amb poquíssim relleu, agònica i nyapera (Esquirol) a la que li donen 6b+. Serà perquè el conjunt no arriba a la vertical, perquè tots dos l'hem trobada molt dura -bé, jo més, que m'ha hagut de penjar a un munt de llocs. No m'ha agradat i menys per escalfar.

En Tati ha volgut provar una vieta de 7b+ que queda allà a l'esquerra però ha decidit desgrimpar des de mitja via. Tampoc no li ha agradat especialment...

Després hem anat a les vies #4-#7 del blog dels esgarrapacrestes. Jo m'he posat a la via #4 (6b) Dies de Ràbia, que ha sortit a vista però lluitant molt. I pensar que a onaclimb està de 6a, juaaaaaa juaaaaa, me parto! Un munt de passets de nyapetes, flanquejos, romets i peus precaris conformen una via continua i guapa, però dura!

En Tati s'ha tret la via que va a la dreta d'aquesta (7b+). Aquí està clar que hi ha bacallà del bo!

Per acabar he fet una ullada al 6c de la dreta (la #7, Fucking Brilliant)  que també té fama de dur. Al voltant de la primera xapa hi ha un pas molt estrany, que mig m'ha sortit al segon intent en top rope. Després, s'ha d'anar tibant de valent, però s'hi veu color. Algun dia caurà...

I amb tot això, quan hem recollit trastos era negra nit... Quin canvi!


2 comentaris:

PGB ha dit...

Ostres Pere, i tant que no és 6a la #4!!! La vaig probar l'últim cop (i únic) que he estat a la vinya nova i tela, no vaig encadenar-la pas ni en top-rope!

I si, quina merda el canvi d'hora :(

Petrus ha dit...

Efectivament, és ben estranya la #4!