dijous, 15 d’octubre del 2009

Fresca prohibitiva


Aquesta tarda hem enfilat cap al prohibitivo en Tati, en Jortx i un servidor. He escalfat fent la Normal de l'Aspirina (6a). La via consta d'una entrada en bavaresa fins a un petit relleix -amb excursió inclosa al preu- i un tros de placa que es fa curt i amb roca regular al darrer tram.

A continuació, com que la resta de vies fàcils ja les havia fet i no tenia ganes de repetir-les, ja m'he posat a la feina i he fet El drac de la fissura (6b+). La via té la dificultat concentrada en el tram de la tercera a la quarta xapa, on cal tibar de bustietes xiques i confiar en que els peus aguantin a la roca un xic patinosa. Via interessant.

Després estava moralment obligat a intentar triomfar a la Riss (6b+). Li he fet un primer intent, posant les cintes i recordant els passos... i recordant que la via és molt dura pel grau, especialment a les dues darreres xapes. El segon intent no ha estat pas gaire millor a partir de la penúltima xapa, i és que no hi ha una seqüència clara i bona sino que sembla que n'hi ha múltiples de bastant dolentes. Dos intents han estat el màxim que li he concedit a la via avui. El proper dia, dos més i així successivament :)

Lluitant amb la Riss, que no es deixa!

Mentrestant, els bous han anat fent de les seves i ho han engalomat tot. Ni la bonyegada de cap que s'ha fet no ha aturat en Jortx! Sóc l'ovella negra del grup, beeeeee, beeeeeee!!

En Jortx, a la Normal del dolmen (6b+)

I en Tati, engalomant una via nova, de la que han anat caient pedretes a dojo...

I avui hem passat fred per primera vegada després de l'estiu. Fred de debò, perquè passava un airet del que deixa glaçat... A veure si ja caldrà anar buscant el solet a partir d'ara!

2 comentaris:

PGB ha dit...

Ostres Pere, justament la Riss és la única via que tinc encadenada del Sector.

Recordo que un cop fet el dinàmic del bombo, el tema anava d'anar pujant peus, mes aviat arràn de la fisura.

Sort pel proper intent!

Petrus ha dit...

Doncs ahir no em va costar gens superar el bombo i en canvi em vaig fer un embolic a la part final. Seguir la fissura és una possibilitat, però em fa pànic agafar-me per allà perquè té una pinta de caure... Està clar que m'ho he de mirar més bé :) I també està clar que caldrà sort!!