divendres, 16 d’octubre del 2009

Moretona: Placa del sol naixent



Aquesta tarda hem tornat a tastar les plaques moretonenques amb en Jortx. Avui hem visitat la placa del sol naixent, on hi ha algunes vietes interessants per mi i un projecte per al bou.

L'escalfament cal fer-lo a llocs no massa fàcils, així que em fico a La Pelleringa (6b). La via té un pas complicat on cal pujar molt els peus confiant en la seva adherència i la resta es va fent bé. Anant a vista no he confiat prou i m'he hagut de penjar. Al segon intent però ja ha sortit!

Després m'he posat a Rudo Alpinista (6b). Aquí hi ha un pas bastant dur a l'entrada. Com que he vist a en Jortx fent-lo m'ha sortit a la primera. La resta de via és qüestió d'anar aguantant, però tibant bastantet.

Un aprenent d'alpinista fent la Rudo Alpinista

Per acabar, he muntat un top-rope a la Sinequano (6c) i li he fet un tiento. No hi he vist color! Als primers metres hi ha alguns passos de foradets xungos i peus llisos que no m'han semblat gens evidents... ja ens ho mirarem algun altre dia!

I mentre jo m'he arrossegat, en Jortx s'ha ventilat la Síndrome Post-Orgasme (7a+) en un plis-plas. Felicitats!

En Jortx resolent amb autoritat la Síndrome Post-Orgasme.

Demà toca descansar, que sortir dos dies seguits és massa per la canalla!