dilluns, 31 de maig del 2010

Avui toca piular: La Piula


Tot i que ha fet calor durant el dia, al migdia s'ha anat tapant i hem pensat que es podria escalar a la Piula, d'on l'altre dia vàrem haver de marxar per la pluja. La veritat és que feia bastanta calor i malauradament el cel s'ha obert... així que ens hem rostit un xic.

De la Piula ja se'n sap que no hi ha vies fàcils on escalfar (parlo del meu nivell). En Pep ha proposat de començar pel Paripé (6b+) bonic i plaquero que hi ha a la part central del sector Barretina. Com que no hi ha gaires opcions, li faig un tast. Vaig tirant fins al primer ressalt dur. Allà sols trobo foradets petits... penso que ha de sortir quelcom millor... però al cap d'una estona ja estic penjat. Efectivament, cal tibar dels foradets ronyosos en una bona apretada! La via té tres zones dures i m'he penjat arreu. Fer-la com a escalfament i amb el sol escalfant de valent sembla que no és la millor combinació!

En Pep fent la (que no el) Paripé.

I aquí estic jo, a la mateixa via.

Amb la moral baixa, fem Fàstic de Gall d'Indi (6c) a la seva esquerra en top rope. Curiosament aquesta m'ha sortit. Diria que enlloc no s'ha de tibar tant com a la primera, però potser és que ja anava escalfat -el top rope crec que en sigui la causa : és més aviat de posar-s'hi bé i fer alguns passos agafat d'alguna nyapeta però sense tanta intensitat. En fi, ja hi tornarem per confirmar-ho.

Després hem anat a fer el díedre Panchitos (6b+). Aquest ha sortit i ha servit per restablir la moral. En acabat, encara he fet un top-rope a la veïna de l'esquerra, Kabrasaki (7a) on , anant-me penjant i anar tastant, m'han sortit tots els passos. Encadenar-la, però, sembla molt molt llunyà!

En Pep a Panchitos...

... i jo seguint-li els passos.

Acabant Kabrasaki en top-rope.

Una tarda de calor ben aprofitada per treballar la finura montserratina -i tibar fort a la darrera!