dissabte, 1 de maig del 2010

No ens deixen piular...


Avui volíem anar a la Piula. Ja sabíem que el dia pintava malament, però hem fet l'aproximació... i quan en portàvem un bon tros, la pluja ens ha fet recular cap al bar de Collbató. Després d'una menta, el dia ha anat millorant i hem decidit provar sort a Nou Barris.

Des de baix ja es veu gent arreu i busquem una zona lliure, que ha resultat ser la part dreta del totxo de la Nela. Molt bona informació a càrrec d'en Jaume, aquí. Em permeto reproduir la seva ressenya, així com la d'onaclimb, així serveix de backup!

Les primeres vies que hem fet...
... i el segon sector que hem visitat.

Hem començat per les vies de la dreta del totxo de la Nela. Hem atacat successivament Bròquil Tòxic V+, Sun Gazing 6b (a la dreta de tot) i Jefe Ouray 6b+.

A Bròquil Tòxic.


En Pep fent Jefe Ouray...

... i jo, seguint-li els passos.

En acabat, hem aprofitat que no hi havia overbooking al sector pell roja i ens hem posat a l'Esperó de la Martina (V+).

La M. Alba a l'Esperó de la Martina.

Com a fi de festa, ens hem efilat a Borinot ensopit (6c). Com es pot suposar, aquesta ja ha suposat un esforç més intens i en algun punt he hagut de tibar amunt tibant de preses més ronyoses del que hauria volgut... però ha sortit!

Jo mateix, lluitant a Borinot Ensopit.

Finalment, el dia ens ha deixat escalar, encara que no a on volíem. Al principi, amb la roca humida. Després, fins i tot sense samarreta, quan tocava el sol... Quin clima!

2 comentaris:

Jaumegrimp ha dit...

Ep companys! hi ha gaire diferència entre el 6b+ i el 6b? , em va semblar que la dificultat estava concentrada a les primeres xapes...

Petrus ha dit...

Jaume! Recordo que el Jefe Ouray em va costar un xic més que la de la dreta. La memòria no és el meu fort, però diria que la zona on s'havia de tibar més era als volts de la franja que hi ha a la part de dalt.