dijous, 14 de juliol del 2022

Racó Tranquil

Aquesta tarda hem anat al Racó Tranquil, que l'Ernest hi té projectes. Jo he estat unes setmanes fora de combat per culpa de la Covid i avui és la re-estrena. Per cert, això de un simple constipat, res de res, les he passat ben magres!

Jo vaig fer Yeke Yeke (6a) i Mecotazo (6a). Mentrestant l'Ernest vol treballar al seu projecte Ski-Free (6c+) però se'l poleix ràpidament. Després es posarà a Spit Màgic (7a). Val a dir que les dues vies són de la seva pròpia factoria.

Jo he fet els 6a's per escalfar i després he fet uns tientos en top-rope a les vies dels nois grans. A Ski-Free li he vist color excepte per superar el sostret final, que hi ha una tibada de collons. A Spit-Màgic ja no he tingut forces per fer res digne!

En Casi ha lluitat fort, de primer i ben valent a la primera via i després en top-rope. Una tarda ben aprofitada!



Al 6c+




Al 7a. Jo no he passat d'aquí!