diumenge, 23 d’octubre del 2022

Mercadal Inferior

Avui he anat al Mercadal Inferior amb en Tati, la Cristina i en Llembresku. Feia molt de temps que no sortia amb la Cristina i ella feia temps que no tocava roca ara.

Escric això força més tard, així que potser em falla la memòria... Diria que he començat tatxant les Bada Badoo (V) i Romo Romeo (V), que no havia fet mai, i que estan a la part esquerra de la paret.


Escalfant en plan suau a la banda esquerra.

Després hem anat a fer la Trompa (6c). El Tati la fa però li costa veure alguns moviments. Jo opto per fer-li un top-rope, i la decisió és ben assenyada. El primer tram té alguns moviments que demanen navegar una mica, en algun punt per l'esquerra de la via. Després ve un tros de flanqueig que es deixa fer bé. Aquí hi ha una xapa on s'ha de pujar una mica, xapar i segurament tornar a baixar per continuar el flanqueig: toca encarar el mur per l'esquerra, que hi ha més bon canto. Després ve un tram de continuïtat, amb presa, però on s'ha d'aguantar. M'he penjat en un parell de punts, però li veig possibilitats.


A Trompa.

Després fem el mateix procés amb la Mi Chica és un Bombón (7a). Jo li  havia fet un tast en top-rope fa temps que m'havia sortit a la primera gràcies a haver vist molt bé com tocava encarar-ho. Avui no ho tenia tan clar i m'he hagut de penjar en alguns punts per veure la millor opció. El flanqueig ha sortit bé, però agonitzant. Després toca pujar fins agafar alguna lateral/pinça bona per la dreta. I aquí avui ho he fet diferent, anant un xic a l'esquerra, a una regleta més alguna remada i rom per la dreta fins pillar canto acceptable. L'altra vegada ho vaig fer més recte, crec. Després d'aquí avui he anat fent prou bé.


Al flanqueig de Mi Chica...

Per acabar la meva feina, m'he posat i he tatxat la Futurs T.E.B (6b). Té uns passos de finura al principi, un tram d'anar fent, i una entrada a la reunió molt estranya, on no he estat per contemplacions i he anat directe a la cadena.

Els companys han anat fent la seva. La Cristina, està molt forta, tot i que no toca gaire la roca. Però el roco és un bon substitut per no perdre la forma... o guanyar-ne!