diumenge, 4 de febrer del 2024

Tornat al Balcó

Avui hem tornat al Balcó de Santaïna amb el Pana i l'Ernest.

Jo he escalfat a l'Esperó de Cal Jepet que ara ja té consens que és (6a). Com deia l'altre dia, per sort és una via amb força assegurances... perquè calen! S'hi ha de treballar bastant.

Després jo he continuat l'escalfament muntant la Jabba el Hut (7a) a veure si avui és el dia. Faig els passos amb no massa bones sensacions, però per la manca d'escalfament previ.

Mentrestant, els companys fan el mateix a Jan Petit (7a). Quan seria el meu torn, el deixo passar per acabar de descansar i després em poso a Jabba el Hut (7a). Ara tinc bones sensacions i vaig fent molt bé. Arribo a la repisa bastant bé i reposo una mica per baixar pulsacions i prou. Abans m'he deixat una cinta llarga al xapatge creuat de sobre el crux. Ara xapo amb més comodita des de sota i faig el pas bé. Pillo el bolo gris i aquí hauria d'haver xapat la cinta curta però no ho he fet. També hauria d'haver controlat millor els peus perquè quan he anat a buscar el bidit d'esquerres m'ha relliscat el peu esquerre i me n'he anat avall. He reposat molt poquet, he fet el pas i he acabat la via sense tornar a penjar-me, reposant al lloc que ho permet abans del mur final. Ha estat el meu millor intent des de sota... però hi ha hagut un petit error i els errors es paguen!






El Jan Petit desploma de valent al principi. Després es va fent... diuen!
 

El meu pegue a Jabba el Hut. El millor fins ara, però insuficient...

Veig que no tindré forces per fer un altre pegue dignament i deixo muntat un top rope a la via del costat, Winni de Pus (7a+).

Els companys, amb el Jan Petit a la butxaca es posen a Com Balla (7a+) i aquí hi tenen més feina.


Els queda feina, a Com Balla.

Per acabar la meva actuació, faig un top-rope a Winni de Pus (7a+). Ja no tinc moltes forces i he de lluitar un munt. Tot i això, vaig fent tots els passos fins al mur final. Aquí hi veig algunes tibades fora del meu abast. Potser fresquet i coneixent una mica el terreny milloraria una miqueta...

El Pana ens ha deixat fa una estona, que té pressa, i nosaltres anem tirant avall, que no hi ha ni temps ni forces per més.