Avui hem estrenat les tardes d'escalada amb el Ramon. Proposa d'anar a la Vinya, que l'altre dia li va encantar i així ho fem.
Avui sí, ell comença per la que Per la Canalla (V) que l'altre dia va quedar pendent.
Jo no la faig i em poso a la Cristi Quin Corpus Tens (6a+) que ja vam fer l'altre dia.
A continuació, fem la Super Guapu (6b). És la que va quedar-li pendent al Ramon l'altre dia. Faig l'entrada directa, on hi ha alguna apretadeta. La resta, però, és més senzilla que l'anterior. El Ramon entra una mica per l'esquerra i confirma que li sembla més senzilla. Com abans, l'encadena, i porta molt de temps sense escalar... La via un viot amb majúscules!
Després em poso al projecte del dia Sigues Guarru i Dissimula (7a). Vaig posant cintes amb la canya en plan molt tranqui i baixant em miro els passos. Ho veig factible fins la quarta xapa i allà jo trobo una seqüència molt dura recte, que caldrà mirar-se.
El Ramon li fa un top-rope a Àtic Galàctic (6b). Té la mateixa graduació que Super Guapu però són dos mons completament diferents. Fa tots els passos però crec que va fallar l'encadenament.
Faig un top-rope al 7a i veig un bon repòs un xic a l'esquerra de la quarta xapa. El Ramon també li fa un tast en top-rope i es va movent per l'esquerra de la quarta. De fet, es va movent arreu! Quan torna a ser el meu torn apreto de valent, en top-rope però. Encadeno bé fins la quarta (seqüència de regletes petites per anar a buscar un llavi a la dreta; allà recolocar peus i pillar un hombro d'esquerra, recolocar més i estirada d'hombro més esquerra a un canto al diedret) i allà me'n vaig una mica a l'esquerra i hi trobo presa prou bona: es van pujant peus per unes pedretes, mà esquerra en lateral i estirada a una pinça bona de dreta. (Abans hi arribava amb l'esquerra, venint recte, anant a buscar un bidit per la dreta, precedit d'una agonia en una mini-lateral roma amb peus dolents). Ara toca anar a caçar una forats roms i un pas en adherència per pillar un canto semi-lateral d'esquerra que queda a les 10-11 amunt. A partir d'aquí es pot anar fent, cal aguantar!
Hi veig color per un altre dia! I el Ramon... també!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada