dilluns, 24 de desembre del 2007

Gaudint del sol d'hivern

Aquest matí ens hem acostat novament al sector del Cargolaire a Calders. La Gemma hi havia quedat amb unes companyes del seu curset d'escalada. Com que hi ha anat amb la Judith, ens hi hem afegit amb les nenes.

Hem fet poqueta cosa -anàvem de costellada- però ens ha servit per passar una estona divertida. Hem començat per la noia de Calders (V) on la Clàudia ha triomfat de valent i s'ha tret l'espina que duia clavada des de la darrera visita.

La Clàudia ha triomfat a la noia de Calders. Ja domina la tècnica de díedre!

Aprofitant la reunió he provat l'esperó de l'esquerra (6b) en top-rope. Llàstima que no m'hagi decidit a fer-la des de baix, perquè m'ha sortit la mar de bé.

Després, les nenes s'han barallat amb la Mercisu (V+) mentre jo he fet uns intents a la Meuca (6c). He muntat fins els segon parabolt, però no li he vist pas possibilitats. Encara em pregunto des d'on va bé per xapar la segona. A partir d'aquí diria que es va un xic cap a l'esquerra per unes gotes d'aigua, un canto bo per l'esquera i una bustieta lateral que s'endevina bona per la dreta i aquí potser es xapa la tercera. En fi, ja m'ho miraré millor quan hagi menjat més sopes (potser després de festes :) ?).

Per acabar m'he hagut de penjar a maleïts diners (6b) -en comptes de millorar, vaig enrera com els crancs. I és que, a més de ser un xai, no em veig els peus!

...i bon Nadal !!!