dimecres, 18 d’abril del 2012

Tarda al Clot del Boixar


Aquesta tarda ens hem tornat a acostar al Clot del Boixar. Després de l'overbooking de l'altre dia, avui hem estat sols. Serà que la predicció d'inestabilitat ha espantat la penya... Benvinguda!

Hem començat escalfant a la Batalla Pantone (6b+). Déu n'hi do, quina forma d'escalfar! La via té uns quants passos molt finets als primers metres i novament un xic més amunt, fins que la via es desvia un pensament cap a l'esquerra. Després torna a recuperar la línia en terreny més suau i finalment encara un tram molt vertical on hi ha canto suficient, si es va controlant. (Encara que un tros sembla trencat, és ben sòlid). Sort que en Pep m'ha anat cantant els moviments delicats, que si no, m'hauria inflat del tot!

A la Batalla Pantone.

Després ens hem posat a la via de la Dreta (6b+) a l'Agulla de la Teràpia. Aquesta via és més antiga i el grau més apretat. Inici vertical sobre bons forats i arribem a un pas força delicat on cal anar en tendència a l'esquerra, intentat no relliscar en una presa de peu (clau) molt esmolada. Aleshores, una bona excursioneta fins la següent xapa, però amb bon canto. A partir d'aquí el terreny és totalment vertical i el canto escasseja. Vaig fent, però m'he de penjar en un punt per veure la continuació, i és que la presa és ínfima en un tram força llarg. Després, és qüestió d'anar aguantant.

En Pep, flanquejant al pas delicat de la part baixa.

Jo mateix a la part vertical mantinguda.

Per acabar d'atonyinar-nos, hem anat a provar La Manzana Criminal (6c+), a l'agulla Xatarra, més a la dreta. Optem per pujar per la corda fixe fins la repisa que parteix la via perquè la part de baix no es veu especialment atractiva. En Pep s'hi posa i la va muntant, estudiant els passos, no sense dificultats. Jo m'hi ha posat en top rope per veure de què anava. Té un inici un xic desplomat però amb canto suficient com per anar fent. Després hi ha un tram central força dur. Els passos han anat sortint tots, però no he pas aconseguit encadenar-los en cap dels dos intents. Queda com a projecte futur, amb possibilitats, però encara un xic lluny.

En Pep, a l'inici de la tonyina.

Després d'aquesta sessió hem acabat la jornada. La meteo ha acompanyat i a sobre hem estat sols!