dimarts, 9 de juny del 2020

Prohibitivo i pla B: Mal Balç


Aquesta tarda ens hem tornat a acostar al Prohibitivo, que encara hi ha feina. Hem començat per L'Esperonet del Cigronet (6a) i hem deixat que l'Ernest hi fes el primer tast. De tant en tant se sent algun tro...

El Josep no la troba atractiva. De fet, veient les contorsions de l'Ernest, no és que vinguin ganes de fer-la però potser serà la única cosa que es pugui encadenar el dia d'avui, així que em preparo per fer-la mentre comença a caure alguna gota. Quan estic a punt, ja plou i la roca, ja de per sí sobadeta, està que rellisca de valent. Llàstima d'haver tibat la corda perquè ara tocarà pujar sí o sí com sigui. Vaig pujant en off-width, amb les xapes a l'esquena, fins que toca fer servir la paret de la dreta obligatòriament, però està feta un marbre... xop! Els companys em pugen la canya i xapo la següent i d'aquí a la R i d'aquí a baix, ben xop ja.

Recollim trastos i ens refugiem en una zona balmada fins que para de ploure. Ha plogut a bots i barrals, amb pedra, i ha quedat tot xop... Ens n'anem cap al cotxe amb la cua entre cames...

Ruixat curt però intens que ha deixat Montserrat xop.

Tornat a casa veiem que aquí no ha plogut i amb l'Ernest (en Josep ha abandonat) ens hem acostat al Mal Balç, on hem estat alguna vegada i d'on no existeix gaire informació...  Abans, però, toca passar per casa a agafar roba eixuta...


La zona central, apurant fins dalt.

Aquí he acabat de fer alguna via que quedava pendent al mur central i després hem anat a la dreta, a fer una de les dues vies que hi ha. La de l'esquerra és bloquera, amb passets concentrats per superar els trams llisos.

De franja a franja...

Després l'Ernest s'ha tornat a barallar amb la via dura del sector, lleugerament desplomada. A la primera no aconsegueix xapar la segona xapa. M'hi poso jo i arribo més o menys on ell i no m'atreveixo a intentar el xapatge. Al final l'Ernest deixa la via muntada en top-rope i hi fem alguns pegues. Ell acaba treient els passos però jo he perdut les piles en alguna banda i no me'n surto d'una de les tibades.

Dues xapes, que fan un 7a, diuen.

Avui l'aire portava un tuf desagradable, però hem pogut treure'ns una mica el cuquet...

2 comentaris:

sergi ha dit...

Moltes gracies per la info. No tenia ni idea d'aixo!!

Petrus ha dit...

Celebro que t'hagi estat útil!