diumenge, 18 de setembre del 2022

Més Can Placa

Tornem a Can Placa, aquest cop amb l'Ernest i el Pana. Ens tornem a posar a escalfar a El Picapedrer (V+). Serveix per escalfar!

 
A la primera del dia.

A continuació seguim amb The Eternal (6a). Aquí l'Ernest la treu a la primera, però apretant com una bèstia. Jo intento posar-m'hi des de sota, a veure si sona la flauta, però no sona. En Pana la fa en top rope, agonitzant com pot. Després jo li faré un altre pegue, en top-rope (crec) i no recordo si l'encadeno o no. Però estem d'acord que li toca, com a mínim, 6b+. Deu ser el rècord de desavinença entre guia i realitat.


Lluitant a mort amb un suposat 6a. Quatre intents i res...

L'Ernest es baralla amb Rid Of Me (6c) i la treu al segon pegue.

L'Ernest lluitant les seves lluites.

Mentrestant en Pana posa cintes a La Paletilla Asesina (6b+) i jo li faig un tast en top-rope que em costa un munt. Després un altre i tot surt bastant bé. Queden incògnites a l'entrada de la reunió.

 

A La Paletilla Asesina.

Acabem fent cinc pegues, que ja està més que bé, i decidim anar avall. Arribant hi havia moles furgonetes amb penya que estava passant la nit. De merda en deixen un bon munt.