dissabte, 27 de febrer del 2021

Sibarit: Qui no té memòria...

 ... torna a pringar! Jajaja, no és ben bé això, però s'hi acosta, ja veureu. Avui l'Ernest proposa d'anar a la Placa Sibarit. Jo hi havia estat fa molt de temps, però no recordava gaire res i menys on m'havia posat.

Quan arribem hi ha gent a la zona de la dreta, però queden un parell de vies per escalfar prou bé. Ens posem a L'Insuportable Pes del Cul (V+) i després a El Vuelo del Dória (6a+).


Un V+ (a dalt) i un 6a+ que serveixen per escalfar i més.

El Pes es fa prou bé, però s'ha de tibar una micarrona. Baixant poso cintes a El Vuelo i com que gairebé em deixo passar la darrera he d'agafar-me a la roca per remuntar una mica. Sort, perquè després hagués patit bastant... Si saps la seqüència, es fa prou bé, però aquí cal apretar força més que abans!

Després d'aquí anem cap a l'esquerra i m'acabo posant a Chico Celoso (6b). Aquí me les veig i me les desitjo per anar moure'm ni que sigui a poc a poc. Penjant-me moltes vegades a la primera acabo veient alguna forma de sortir. Repeteixo procés a la segona, ja més senzill i també més amunt. De la tercera a la quarta hi ha una excursió de mil parells de collons (un alien molaria: nota mental per una possible tornada) tot i que és relativament senzill. Després ve un mur vertical, però d'anar fent i la traca final un bon desplomet final, on s'han d'encertar alguns cantos no massa bons i tenir la voluntat de tibar d'ells malgrat tot.



A dos llocs de Chico Celoso.

Amb la info de la meva ascensió, l'Ernest la treu, esbufegant fort als primers metres. Després m'hi torno a posar i fallo a la primera. Torno a baixar i ho torno a provar. Així uns quants cops fins que he trobat la manera i he seguit amunt. Vaig fent i em planto al desplom final. Aquí em mentalitzo de que no puc fallar! Però les forces són les que són i m'acabo penjant... grrrr caldrà tornar-hi algun dia, quina mandra!

En el procés m'he arrencat pell del dit mig de la mà esquerra i això fa que la cosa acaba aquí. Malauradament me n'adono quan he fet alguns metres de la Plitic i Pbum (6b) en top rope i això faci que l'Ernest li hagi de fer un segon pegue...


A Plitic i Pbum...

Un altre dia tocarà provar algun dels altres 6a's que hi ha a la zona. I, en tot cas, fer memòria per no repetir errors: la darrera vegada ja vaig tenir els mateixos problemes a les mateixes vies...