dissabte, 27 de març del 2021

Primer Pis

 

Amb en Josep hem anat al Primer Pis, que ell no hi ha estat mai. 

Escalfem fent un llarg de la via que hi passa per la dreta de tot. Algunes xapes, un parell de pitons i una reunió amb un maillon. Té uns passos interessants al principi, quan flanqueja per sota del sostre, on hi ha una placa ben compacta. Atenent a la qualitat de la reunió, optem per desgrimpar-la, assegurats per dalt. Primera desgrimpada en top-rope!


A la primera del dia. Un llarg d'una via de varis llargs.

A continuació ens posem al V+ rabiós. Aquí s'ha d'apretar de valent. El terreny és vertical i hi ha bon canto. Tot i així, cal trobar-lo i tibar adequadament...


Al V+ rabiós.

A continuació fem el 6a de la seva dreta. En Josep la fa com la vaig fer jo la primera vegada: aprofitant el díedre quan la cosa es posa dreta. Quan és el meu torn, m'esforço per no tocar el díedre de la dreta i me n'he sortit prou bé, apretant de valent, però! Està clar que la dificultat és força més alta, però tenia ganes de provar-ho.


Al 6a de la dreta.

Després ens n'hem anat a la segona per l'esquerra. Comença per un mur xulo i després se'n va per unes bústies enormes, en terreny lleugerament desplomat. Jo l'havia feta amb en Pep Ll. fa un temps i la recordava molt xula. Avui l'he gaudit també!


Boníssima via! Bústies per gaudir a dojo!

Després hem fet el 6b+. En Josep se'n surt molt bé a vista. Quan és el meu torn, em veig fent la remada llançament salvadora, però arribant in extremis! Després, anar fent!


Al crux del 6b+. Toca una remada-llançament a una bústia
que queda a l'esquerra i molt amunt...

Aprofitem per muntar un top-rope al 7a i li fem un parell de pegues cadascun. L'altre dia no hi veia possibilitats, però avui han anat sortint els passos, sense encadenar-los però. Des de la lateral dreta vora el díedre cal anar a buscar un bidit bo d'esquerra. D'aquí una zona vermellosa per la dreta, que es deixa agafar prou bé. Esquerra a un forat rom que fa baixada en diagonal i pujar dreta a la franja roma. Portar l'esquerra a un bec a la mateixa franja, dreta a una bústia a la dreta de la xapa i esquerra a pinçar entre dues busties: soles són un trunyo, però pinçades van bé. Aquí toca pujar peus i algun pas més d'aguantar-li... A veure si algun dia surt...