dissabte, 29 d’abril del 2023

Treballant

Avui hem quedant amb l'Ernest i el Pana amb la idea d'anar al Grau de la Mola. S'estan treballant noves vies no massa lluny i ens hi hem acostat, a tastar alguna cosa.

El que hem tastat ens ha agradat. Segurament serà un bon 6b+ ben llarg. Jo li he fet un parell de pegues... Després amb en Pana ens n'hem anat al sector dret del Grau de la Mola perquè jo tenia ganes de més. Ell ja ha dit que només m'asseguraria... avui està baldat.

M'he posat a P.Tillas (6b+). Fa uns dies li vaig fer un tast i vaig fallar al pas difícil de dalt. Avui m'hi he posat posant cintes i tot i ha sortit! Els primers metres m'han sortit molt bé. La primera xapa està altíssima però s'hi arriba bé. Després, unes bones tibades però sempre amb bon canto. Passar cap a l'esquerra i tornar a la dreta per encarar el ressalt amb el crux. El Pana m'ha cantat bé la forma de fer-ho: forat rom de dreta, hombro rom d'esquerra, pujar peus i dreta a buscar una bona presa a la fissura. Esquerra a sobre i xapar, raonablement bé. Dreta a rebava pujar peus i pillar canto bo.

Baixant he intentat mirar-me una mica El Diable Angy (6c) però el company tenia moltes ganes de comprar pa a Cercs i no m'hi he pogut encantar gens. A la part de baix he vist el que toca fer, lateral esquerra per pillar una llastreta invertida de dreta que permet agafar una regleta d'esquerra prou bona, pujar peus i remada fins als cantos horitzontals. A dalt, la cosa és diferent, al crux: hi ha bons peus per la banda esquerra, bones franges. Però per les mans s'han d'anar buscant merdetes variades per equilibrar-te. He arribat fins on podria xapar la següent però no he pogut acabar de mirar-ho tot... Per un altre dia encara hi haurà feina!

No hi ha fotos avui...