divendres, 3 de juny del 2022

Tarda d'Ós

Amb l'Ernest i el Pana ens n'hem anat a la Cova de l'Ós. Malauradament, pel camí d'aproximació ens hem entretingut i el Pana s'ha passat de llarg les oportunitats d'escalfament raonables ;)

Així que l'Ernest s'ha posat a posar cintes al que podria ser el projecte del dia, El Moll de l'Ós , (6b+) segons algun lloc, (6c) segons altres opinions, entre les quals, la meva. A aquesta via ja li havia fet algun tast i ja tenia clar que l'hauria de lluitar.

Així doncs, jo "escalfo" a les vies sense nom #10 (No Name#6) (III) i #12 (No Name #5) (III), la segona d'elles en top-rope i tot... M'emporto un encadene a vista, que serà la única cosa que encadenaré avui.

L'Ernest monta El Moll reposant en diversos llocs. El Pana intenta fer-ho, en top-rope però a sac, i fracassa. Jo li faig un top-rope en plan suau, penjant-me de tant en tant, i vaig treient els passos. Al segon pegue en top-rope, el Pana la treu i jo també.



El Moll de l'Ós.

Mentrestant, l'Ernest es treu l'espina de Les Flors (6c) i tatxa. I, per acabar, aprofitem per fer-li un top-rope a la via #22 (No Name#8) (7a). L'Ernest l'ha provada un cop en top-rope i li ha sortit. Al Pana li han sortit els passos i a mi també. Podria ser un projecte si no fos perquè les xapes allunyen... Potser posant alguns allargos podria sortir.


Les Flors
. L'Ernest tatxant-la!

Hem fet alguna activitat, que és del que es tractava. Jo, dos pegues al 6c i un al 7a, no em queixo pas, perquè són llargs de debò! El 6c però ja està bastant sobadet.... Del 7a no hi ha fotos...