diumenge, 2 de juliol del 2023

Grau de la Mola

Avui hem tornat al Grau de la Mola. Comencem el Pana i jo mentre l'Ernest va a preparar coses, que a la tarda continuarà treballant aquí.

Ens posem a la Aresta de la Mola (6a). A peu de via hi toca un sol de justícia, jo m'amago mentre asseguro al company. Ell no ho farà i gairebé es mareja! La via està bé, ja l'havia feta. Té una zona que queda a l'ombra a primera hora, cosa que s'agraeix. Després ve un bon pas de tibar-li i la resta gaudir. Serveix per escalfar.

Després el Pana es vol posar a Grisú (6b+) que ell no la té encadenada. Arriba l'Ernest i s'hi posa. Jo ja la tinc tatxada, amb feines, i la faré en top-rope. També serveix per escalfar.


En Pana, a Grisú.

Després anem al projecte del dia, la La Ruta de l'Interesport (6c+). S'hi posa l'Ernest posant cintes però tibant-ne allà on s'ha d'esforçar una mica. Ell ja l'havia tastada i vol matisar la part final. Jo li faig un top-rope.


 
Intentant la Ruta de l'Interesport.

Els primers metres ja són de tibar-li fort. Després ve una zona més suau, nyaposa, però que es deixa fer. Després ve una zona on s'ha de levitar i tibo en A0. Arribo al sostre i vaig veient formes de fer-ho, però em penjo. Trobo una forma d'aprofitar unes laterals a la dreta que va prou bé per passar després cap a l'esquerra. Després la via té una altra apretada fina que em surt prou bé. M'he deixat algun pas a la part de baix, però la resta surt. Encadenar-la és una altra cosa però!

Després li he fet un segon pegue fins a sota el sostre perquè el temps no dóna més de sí. I ara sí que encadeno la primera meitat. Suposo que podria sortir, matisant-la algun altre dia.